
Procedura zakupu w OutletMile.pl:
- Wybierz interesujący Ciebie produkt, sprawdź dostępność, warunki płatności i dostawy.
- Zarejestruj się w naszym sklepie internetowym, wybierz produkt, ilość, formę płatności i dostawy. Podaj i sprawdź dane do wysyłki. Prosimy o informację czy do paragonu ma zostać wystawiona faktura VAT.
- Dokonaj płatności (w przypadku przelewu bankowego).
- Potwierdź zamówienie.
Przed zakupem produktów w OutletMile.pl prosimy o zapoznanie się z podstawowymi informacjami na temat dokonywania zakupów:
- Kupując w OutletMile.pl otrzymujesz obniżoną cenę, a oferowane produkty mogą posiadać różnego rodzaju uszkodzenia, które szczegółowo opisujemy w treści oferty.
- Dostawa zakupionych w naszej firmie produktów możliwa jest wyłącznie na terenie Polski.
- Termin dostawy oraz koszt określa oferta naszej firmy.
- Dostawa towaru następuje na adres wskazany przez kupującego.
- Czas oczekiwania na wpłatę w związku z zakupionym produktem wynosi 2 dni. W tym czasie każdy klient może wybrać kolejne produkty z naszej oferty i tym samym zapłacić za nie jednorazowo w ramach zbiorczej płatności.
- Faktury VAT za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur VAT w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług
- Paragony fiskalne dołączane są każdorazowo do przesyłki.
- Faktury VAT do paragonu wystawiamy wyłącznie przed spakowaniem i wysłaniem zamówienia. Prosimy o wcześniejszą informację na temat wystawienia faktury VAT do paragonu.
Nabywcy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Szczegółowe informacje o sposobie dostępu do wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl.
